środa, 10 maja 2017

Makaron jagodowo-kokosowy na śniadanie. Do szybkiego przygotowania poprzedniego dnia

Połączenia jagód z kokosem ciąg dalszy :)
Strasznie mi posmakowało to zestawienie i z pewnością będę dalej eksperymentować. Tym razem śniadanie na słodko z makaronem. To taka wariacja mojej nocnej owsianki z jagodami przepis-klik
Ostatnio na płatki owsiane patrzę jakoś spode łba. Nie dogadujemy się, ale pewnie niedługo mi przejdzie.
Jeśli chcecie, by Wasze śniadanie było zdrowsze możecie użyć makaronu pełnoziarnistego.
Makaron jagodowo-kokosowy na śniadanie

Składniki:
  • garść mrożonych jagód (w sezonie mogą być świeże). jagód nie trzeba wcześniej rozmrażać. 
  • 1 łyżka mleka kokosowego
  • 1 łyżka gęstego jogurtu naturalnego
  • płaska łyżeczka miodu rzepakowego
  • kilka orzechów włoskich lub migdałów
  • makaron - tyle, ile zjemy na 1 porcję. Ja użyłam około 3/4 szklanki świderków
Przygotowanie:
Mleko kokosowe, jogurt i miód mieszamy do połączenia.
Na dno słoika wykładamy makaron, na niego mieszankę kokosową i zamrożone jagody. Wierzch posypujemy orzechami lub podprażonymi i posiekanymi migdałami.
Wstawiamy na noc do lodówki, by owoce puściły sok> przed jedzeniem wystarczy wymieszać i gotowe.
Można też wrzucić do torebki i zabrać do pracy :)

Smacznego!

1 komentarz:

Każdy komentarz jest bardzo mile widziany :)