poniedziałek, 10 października 2016

Pilaw z kaszy bulgur z mielonym mięsem (jednogarnkowy FIT)

Pierwszy raz jadłam kaszę bulgur i z pewnością nie ostatni. Bardzo szybko można z niej przygotować pyszne i zdrowe danie jednogarnkowe, czyli Pilaw. Do tej potrawy można dodać przeróżne składniki, jada się go nawet na słodko.

Ja proponuję Wam pikantną wersję Pilawu - z mięsem mielonym i warzywami.

PS. W każdej diecie ważne są urozmaicenia i poszukiwania nowych smaków. Warto próbować obcych kuchni i wzbogacać dietę w zdrowe produkty - na przykład kaszę bulgur. 

Pilaw z mięsem mielonym i kaszą bulgur

czwartek, 28 kwietnia 2016

Frittata pieczarkowa FIT

Jedno z moich ulubionych, mało pracochłonnych dań. Najczęściej jadam frittaty na śniadanie, ale zdarza mi się też w ciągu dnia czy na kolację.  Wersji frittaty jest mnóstwo - na blogu znajdziecie kilka przepisów, chociaż najczęściej przygotowuję sobie jakieś nowe wersje i smaki. Moja ulubiona jak dotąd to pikantna frittata z fasolką szparagową

Dziś frittata pieczarkowa - intensywnie pachnąca estragonem, który uwielbiam. Można go zastąpić innymi ziołami. Doprawiona też na ostro (mdła frittata mi by nie smakowała, ale to juz kwestia gustu). Do tej frittaty nie musimy smażyć pieczarek ani cebuli - całość powstaje bez dodatku żadnego tłuszczu i jest na prawdę soczysta i pełna smaku pieczarek. Warto się przekonać samemu.

Frittata pieczarkowa

środa, 13 kwietnia 2016

Pieczarkowa pasta kanapkowa FIT

Bardzo wyraźna w smaku pasta pieczarkowa FIT. Intensywnie pachnie i smakuje pieczarkami, dzięki pieczeniu pieczarki zachowują wszystkie walory smakowe. Nie ma potrzeby ich smażyć do pasty i dodawać tłuszczu - pasta z pieczonych pieczarek wyjdzie lepsza i zdrowsza.

Stali czytelnicy bloga więdzą, że często robię zdrowy majonez i na jego bazie różne pasty - tak jest i tym razem.
Bardzo polecam, pasta jest przepyszna :)

Zdrowa pasta pieczarkowa