czwartek, 16 lipca 2015

Czekoladowo jagodowe płatki jaglane zapiekane w jabłku - pyszności!

Ostatnio pełno u mnie owoców, a dziś nie będzie inaczej.
Zapraszam na czekoladowo jagodowe płatki jaglane zapiekane w jabłku. Pyszota!
Miałam ochotę na jakiś ciepły, ale lekki obiad i oto co wyczarowałam na szybko:

Pieczone jabłka

Składniki:

  • 1 duże jabłko
  • 1/4 szklanki płatków jaglanych Kupiec
  • 1/2 szklanki chudego mleka
  • 2 kostki gorzkiej czekolady
  • 1/3 szklanki jagód
  • 1/4 szklanki uprażonych na suchej patelni płatków migdałowych
Przygotowanie:
  1. Płatki zalać mlekiem i gotować 3 minuty ciągle mieszając. Gdy wchłoną mleko wyłączyć palnik, a do gorących płatków zetrzeć na tarce o małych oczkach czekoladę, dodać jagody i delikatnie wymieszać.
  2. z jabłka odciąć "kapelusz", wydrążyć środek i usunąć gniazdo nasienne (na wylot - płatki nie uciekną dołem)
  3. Jabłko napełnić płatkami, przykryć odciętym wcześniej wierzchem jabłka i lekko docisnąć. Farsz powinien wystawać ponad jabłkową miseczkę.
  4. Pieczemy 15-20 minut w 200 stopniach. Ja piekłam w silikonowym naczyniu.
  5. Jabłko podajemy z uprażonymi płatkami migdałowymi.
Smacznego!








Gotuj w zdrowym stylu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest bardzo mile widziany :)