piątek, 3 kwietnia 2015

Zdrowy sos tatarski

Moja odchudzona, banalnie prosta wersja zdrowego sosu tatarskiego. Od dawna przekonuje się że to nie prawda, że dobry sos musi zawierać majonez.

Sos tatarski Fit wedle mojego przepisu jest pyszny i bardzo łatwy do zrobienia. Podaję proporcje na bardzo małą ilość sosu, dosłownie by zrobić na próbę i skosztować.

U mnie ten sos będę podawała do karkówki i pasztetu. Przepisy niebawem pojawią się na moim drugim blogu kulinarnym - http://tosmakuje.blogspot.com/, zapraszam!

Przepis na pasztet jest już na blogu - link tutaj. Pasztet jest z samych zdrowych składników i nic nie stoi na przeszkodzie, by częstowały się nim osoby dbające o linię i zdrowie.

Wszystkim odwiedzającym moje blogi i ich bliskim życzę zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.


Zdrowy sos tatarski i pasztet z mięsa z rosołu

Składniki:

  • 1 ogórek konserwowy
  • 4-5 kapeluszy marynowanych podgrzybków
  • 1 płaska łyżeczka musztardy sarepskiej (ja tyle dałam bo lubię ostry, wyrazisty sos. Polecam dodawać stopniowo i dobrać ilość musztardy pod własny smak)
  • 1 łyżka naturalnego serka homogenizowanego
Przygotowanie:
Ogórka kroimy w drobną kostkę, grzyby drobno siekamy. Wszystkie składniki mieszamy i gotowe.

Smacznego!
Pasztet z sosem tatarskim - zdrowe Święta Wielkanocne

1 komentarz:

Każdy komentarz jest bardzo mile widziany :)