poniedziałek, 22 czerwca 2015

Zdrowa pasta jajeczna i słowo o starych obiektywach

Prosta pasta jajeczna, która nabiera charakteru, kruchości i wilgotności dzięki dodatkowi ogórka. Lekka i smaczna :)

W sobotę szalałam po działce z sześcioma obiektywami - teść przywiózł swoje stare szkła, a ja podpiełam je pod lustrzankę. Cudowny dzień, jakbym była dzieckiem, które właśnie widzi górę prezentów pod choinką. A stare, manualne obiektywy dają mnóstwo możliwości, to tańsza alternatywa dla osób, które nie chcą lub nie mogą sporo inwestować w fotografię. Podrzucam jedną fotkę na początek, mam nadzieję wrzucać ich więcej przy okazji podawania kolejnych zdrowych przepisów.

Zdrowa pasta jajeczna

Składniki:

  • 1 jajko ugotowane na twardo
  • 1 ogórek gruntowy
  • 1 czubata łyżka jogurtu greckiego
  • 1 czubata łyżka posiekanego szczypiorku
  • pieprz, ewentualnie sól morska do smaku
Przygotowanie:
Ogórka i jajko kroimy w drobną kostkę. Mieszamy z jogurtem i szczypiorkiem, doprawiamy i zjadamy :)

Smacznego!



Kanapka z pastą jajeczną

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    A pasty jajecznej z ogórkiem to ja jeszcze nie jadłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto spróbować :) U mnie ogórek od zawsze współgra z jajkiem na twardo, bardzo lubię to połączenie :)

      Usuń

Każdy komentarz jest bardzo mile widziany :)