środa, 13 sierpnia 2014

Zdrowa sałatka z kalafiorem

Prosta i smaczna sałatka dla miłośników kalafiora. U mnie obowiązkowo kalafior musi być chrupiący, ale to oczywiście rzecz gustu. Znakomicie sprawdziła nam się na grilla.

Zdrowa sałatka z kalafiorem

Składniki:

  • 1 duży kalafior
  • 1 główka sałaty lodowej
  • 4-5 pomidorów
  • 1 opakowanie kiełków fasoli mung
  • ulubiony dressing: kilka łyżek oleju rzepakowego, odrobina soku z cytryny i ulubione przyprawy. Doprawić dowolnie: na ostro, czosnkowo, ziołowo - co kto lubi. Ja o oleju dałam odrobinę musztardy dijon.
  • 1 płaska łyżeczka kurkumy
Przygotowanie:
  1. Zagotować wodę z kurkumą. na wrzątek wrzucić różyczki kalafiora i gotować 4-5 minut. Odcedzić i przelać zimną wodą.
  2. Sałatę porwać lub pokroić, pomidora pokroić w kostkę.
  3. W misce wymieszać wszystkie składniki i polać dressingiem. 
Smacznego!
Sałatka zamiast kanapki!

4 komentarze:

  1. Przepysznie wygląda cała kompozycja smaków :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem ogromną fanką kalafiora. i sałatki lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pięknie, bardzo lubię sałatki, więc na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest bardzo mile widziany :)